AKKREDITÁLT RENDEZVÉNYEK - PARTNEREKNEK

Kérjük a szakmai programok szervezőit, hogy szakmai rendezvények bejelentésével segítsék a névjegyzéki szaktanácsadók tájékoztatását.

Az agrárgazdasági és vidékfejlesztési szaktanácsadói tevékenységről és az agrárgazdasági szaktanácsadási rendszerről szóló 1/2022. (I. 14.) AM rendelet 8. § (1) bekezdése értelmében a független természetes személy szaktanácsadó évente köteles a tématerületéhez kapcsolódó képzés elvégzésére, amelyet tíz kreditpont megszerzésével teljesíthet az Agrárkamara által akkreditált képzés elvégzésével, illetve szakmai rendezvényeken való részvétellel.

Szakmai rendezvényt agrár- és/vagy vidékfejlesztési témában ajánlhatnak a programok szervezői. A rendezvény tárgya és/vagy célja nem lehet közvetlen termék - vagy technológia ajánlás.

A szaktanácsadók képzésének részeként elfogadott szakmai program akkreditálását a program szervezője elektronikus úton kezdeményezi. Az rendezvénybejelentés beküldésére minden év január 1. és december 10. között van lehetőség.

A folyamattal kapcsolatos tudnivalók, lépések:

  1. lépés: A rendezvény akkreditálását a szervező a NAK portálról letölthető Bejelentőlap megküldésével kezdeményezi. A teljeskörűen kitöltött Bejelentőlapot  a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre, legalább 15 munkanappal a rendezvényt megelőzően várjuk az alábbiak szerint:
  • a Bejelentőlap .doc formátumban (aláírás nélkül),
  • a cégszerűen aláírt Nyilatkozat (dokumentum utolsó két oldala) szkennelt változatban, aláírva, és
  • mellékelve a meghívó vagy program.

Amennyiben a rendezvény a szakmai elvárásoknak megfelel, a NAK e-mailben küld visszaigazolást az akkreditálásról és megküldi a szervező partner által használandó dokumentumokat:

  • személyes részvételt igénylő rendezvény esetében: szakmai beszámoló sablont, jelenléti ívet és elégedettségi kérdőívet.
  • online rendezvény esetében: szakmai beszámoló sablont és a részvétel igazolására szolgáló sablon dokumentumot.

A program akkreditált rendezvények közé való felvételéről a szaktanácsadók elektronikus úton kapnak tájékoztatást.

  1. lépés: A rendezvény lebonyolítása
    • személyes részvételt igénylő rendezvény esetében: a szervező lehetőséget biztosít a résztvevő szaktanácsadóknak a megküldött jelenléti ív rendezvény eleji és végi aláírására, kiosztja a szaktanácsadóknak az elégedettségmérő kérdőíveket, továbbá elkészíti a szükséges fotókat.
    • online rendezvény esetében: a szervező dokumentálja a rendezvény egészén résztvevő szaktanácsadók nevét, névjegyzékszámát és e-mail címét, illetve készít 3 db képernyőfotót az online rendezvény eltérő időpontjaiban (kezdetén, közepén, végén) a résztvevők látható megjelenítésével.
  2. lépés: A szervező partner a rendezvényt követő 5 napon belül visszaküldi részünkre:
  • személyes részvételt igénylő rendezvény esetében postai úton:
    • a szaktanácsadók által aláírt jelenléti ívet (ezt szkennelve, e-mailben is kérjük megküldeni),
    • rövid, legfeljebb 2 oldalas szakmai beszámolót,
    • legalább 3 db fotót, melyekről egyértelműen beazonosítható a program, továbbá
    • a résztvevőktől visszagyűjtött elégedettségmérő kérdőíveket.
  • online rendezvény esetében a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre:
    • a résztvevő szaktanácsadók listáját (a megküldött sablon dokumentumot használva)
    • rövid, legfeljebb 2 oldalas szakmai beszámolót, továbbá
    • legalább 3 db képernyőfotót.

 

Ha bármilyen kérdés felmerülne kérjük, a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre várjuk levelét.

 

 

Kapcsolat

Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

Székhely: 1115 Budapest, Bartók Béla út 105-113. (Bartók Udvar)

Adószám: 18399257-2-43

E-mail: ugyfelszolgalat@nak.hu

Zöld szám: +36 80 900 365

Személyes ügyfélfogadás

 

Ügyfélszolgálati irodák elérhetőségei

ŐSTERMELŐ, ŐCSG KERESŐ

 
X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
  • TagnyilvántartásTagnyilvántartásban szereplő adatok megtekintése, módosítás bejelentése.
  • Tagdíj ügyintézésTagdíjjal kapcsolatos ügyintézés, korrekciós felület, online fizetés, bizonylatok letöltése
  • Ügyfélszolgálati ügyekTagsággal, tagdíjjal kapcsolatos ügyek intézése, egyenleginformáció, illetve egyéb kérdések és kérések ami a tagságot érintik.
  • SzaktanácsadásSzaktanácsadói tevékenységgel kapcsolatos adatok megtekintése, módosítások kezdeményezése, akkreditált rendezvények listájának elérése.
  • Őstermelői/ ŐCSG nyilvántartással kapcsolatos ügyekAz őstermelők és az őstermelők családi gazdasága nyilvántartásba vételével, adatmódosítással, törléssel kapcsolatos ügyintézési elérhetőségek.
  • Családi mezőgazdasági társaságok nyilvántartásával kapcsolatos ügyintézésA családi mezőgazdasági társaságok minősítés kérelmezésének, adatmódosítás bejelentésének, minősítés törlésének ügyintézési elérhetősége.
  • Mezei őrszolgálatokElektronikus ügyintézés önkormányzatoknak a mezei őrszolgálatok nyilvántartásával és a fenntartásukhoz nyújtott állami hozzájárulás iránti kérelmek benyújtásához.
  • Duális képzőhelyek nyilvántartásba vételi kérelemA gazdálkodó szervezetek elektronikus úton is benyújthatják kérelmüket a duális képzőhelyek nyilvántartásába történő felvételükre.
  • Földművesek / Mezőgazdasági termelő szervezetekFöldműves nyilvántartásba vételhez igazolás kiállítása természetes személy esetében arról, hogy a természetes személy kérelmező a mezőgazdasági tevékenységet a kérelem benyújtását megelőző öt évből legalább három évben saját nevében és saját kockázatára folyamatosan folytatta, de az árbevétel - a három év alatt vagy ennek években meghatározott részében - azért maradt el, mert a mező-, erdőgazdasági célú beruházás még nem hasznosulhatott, illetőleg arról, hogy a szervezet legalább egy vezető tisztségviselője vagy a cégvezetője 3 éves üzemi gyakorlattal rendelkezik.
  • Kamarai meghatalmazásKamarai meghatalmazás létesítésének lehetősége az ügyfél számára elektronikus úton. A kamarai meghatalmazás alapján a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara eljárhat ügyfelei érdekében az agrártámogatásokkal kapcsolatos elektronikus ügyintézésben.
  • Okmányhitelesítés kérelemSzármazási bizonyítványok hitelesítése, kiadása, egyéb kereskedelmi dokumentumok láttamozása, valamint ezek nyilvántartása.
  • Szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzék pályázati űrlapjaPályázati lehetőség a szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzékbe kerüléshez, az agrár duális képzőhelyek nyilvántartásba-vételénél szakértői feladatok ellátása érdekében.
  • Vizsgafelügyelői névjegyzékPályázat benyújtása a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara által nyilvántartott viszgafelügyelői névjegyzékbe.
X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
X

E-ÜGYINTÉZÉS KAMARAI BELÉPÉS

...
Az e-Iroda felületre történő belépést követően tagságával és tagdíjával kapcsolatos ügyeket intézhet. Amennyiben szaktanácsadói tevékenységet végez, úgy a belépést követően tevékenységéhez kapcsolódó adatai is megjelennek.

Ha Ön még nem rendelkezik Kamarai nyilvántartási számmal, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Hasznos tudnivalók az e-Iroda használatához


Lépjen be Kamarai nyilvántartási száma és jelszava megadásával!
Emlékezzen rám